Opinie o Nas

Producenci

Newsletter

Bądź na bieżąco: nowości, promocje i in.

Kontakt

Telefon

+48 888 428 348

 (22) 354 68 76 

pon.-pt. 08.30-16.00

(w innym terminie też jest szansa, że odbierzemy)

 

E-mail

 

dla klientów

sklep@magia-zapachow.com.pl

 

dot. współpracy handlowej (firmy)

biuro@magia-zapachow.pl

 

bloggerki

Reklama

Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 


 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: sklep@magia-zapachow.com.pl lub kliknij "powiadom o dostępności", wpisz swój adres e-mail a otrzymasz wiadomość, gdy towar znów będzie dostępny
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: sklep@magia-zapachow.com.pl 
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu - najprawdopodobniej został też wycofany z oferty producenta/dostawcy.

 

 


 

Jak znaleźć/szukać produktów?

 

Wszystkie produkty domyślnie są uporządkowane alfabetycznie po nazwie głównego składnika, od którego zaczyna się nazwa produktu. I tak np. olejek lawendowy to "Lawenda - olejek eteryczny <producent> <pojemność>". Aby znaleźć produkt np. olejek lawendowy, należy w polu wyszukiwania wprowadzić nazwę składnika czyli lawenda. Wprowadzenie zwrotu "olejek lawendowy" spowoduje wyszukanie produktów, które w nazwie lub opisie mają wyraz olejek albo lawendowy.

 


 

Założyłam/-łem konto, nie mogę się zalogować

Na adres podany przy rejestracji konta wysyłany jest mail z linkiem do potwierdzenia założenia konto. Dopiero po kliknięciu w ten link Twoje konto staje się aktywne. Jeśli nie widać maila w skrzynce pocztowej - proszę sprawdzić folder spam. Jeśli w dalszym ciągu nie będzie maila od nas - należy się z nami skontaktować telefonicznie lub mailowo (może wystąpiła jakaś literówka w adresie podczas rejestracji).

 


 

Czy mogę złożyć zamówienie teraz, z wysyłką później?

Jeśli chcesz złożyć zamówienie teraz, ale nie chcesz byśmy od razu wysłali zamówienie - daj nam o tym znać w uwagach do zamówienia. Napisz kiedy możemy wysłać zamówione produkt, ale termin nie może być dłuższy niż 14 dni kalendarzowych .

 


 

Nie mogę złożyć zamówienia.

Jeśli przeszedłeś do etapu wyboru formy przesyłki i płatności, klikasz "Złóż zamówienie" i nic się nie dzieje dalej - najprawdopodobniej masz w koszyku więcej sztuk jakiegoś produktu niż mamy na stanie. Zobacz komunikat nad tabelką z zawartością koszyku - tam będzie informacja, ile sztuk aktualnie posiadamy.

 Jeśli jesteś na etapie wpisywania swoich danych do wysyłki, klikasz "Podsumowanie" i nic - sprawdź czy zaznaczone jest pole "Akceptacja regulaminu".

 


 

Nie mam wyboru form dostawy.

Jeśli przeszedłeś do etapu wyboru formy przesyłki i płatności i widzisz jedynie opcję Poczta Polska to prawdopodobnie składasz zamówienie z urządzenia mobilego. W takim przypadku, aby były widoczne inne opcje (jeśli Cię interesują) takie, jak Paczkomat, Kurier czy odbiór osobisty należy na dole ekranu kliknąć „Klasyczna strona sklepu”.

 


 

 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na podany adres email informację o nim. Proszę sprawdzić czy wszystkie informacje są właściwe. W przypadku jakichkolwiek pomyłek bądź wątpliwości proszę o natychmiastowy kontakt z naszym Sklepem.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

 

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • paczkomaty InPost
  • firma kurierska,
  • Poczta Polska: przesyłka kurierska POCZTEX Kurier 48

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność przy odbiorze) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


Złożyłem zamówienie, ale nie dostałem maila z potwierdzeniem, co teraz?

 

Najlepiej skontaktuj się z nami. Najczęstszą przyczyną takiej sytuacji jest nieprawidłowy adres email podany w zamówieniu (literówka), lub mail trafił do spamu. Możesz skontaktować się z nami telefonicznie, bądź mailowo podając swoje dane adresowe byśmy mogli zidentyfikować zamówienie.

 


 

Złożyłem zamówienie, czy mogę domówić jeszcze kilka produktów?

Dopóki zamówienie ma status "złożone" lub "oczekiwanie na przelew" możesz złożyć kolejne zamówienie z dodatkowymi produktami, które chcesz domówić. Jako formę dostawy wybierz "odbiór osobisty", a w uwagach do zamówienia wpisz by połączyć je z zamówieniem nr : ... . Wówczas zamówienia zostaną wysłane jedną przesyłką z jednym kosztem przesyłki.

Jeśli masz pytania, wątpliwości - skontaktuj się z nami najlepiej telefonicznie: +48 888 428 348.

 


Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem to po zalogowaniu się do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na nasze konto bankowe (może być internetowy jak i zwykły zlecony w oddziale banku lub na poczcie),
  • pobranie - płatność przy odbiorze przesyłki,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line np. mTransfer, płace z Inteligo lub płatność kartą) - realizowana przez eCard.

Więcej informacji o płatnościach znajduje się na stronie Formy płatności (link poniżej).

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Uruchomiliśmy możliwość odbiorów osobistych na w Warszawie na Bielanach.

 » odbiory osobiste


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje") lub zaznacz pole "Chcę fakturę VAT". Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

Jeśli jesteś osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej a chcesz otrzymać fakturę (standardowo wystawiamy paragon) - zaznacz pole Chcę otrzymać fakturę VAT.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie, gdy zamówienie otrzyma status "gotowe do wysłania" modyfikacja jest już praktycznie niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej mailowo: sklep@magia-zapachow.com.pl bądź telefonicznie +48 888 428 348

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej mailowo: sklep@magia-zapachow.com.pl.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

W wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego/numer przesyłki  oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 888 428 348.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji należy skontaktować się z nami.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

» opis reklamacji i zwrotów

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Reklama

Sklep jest w trybie podglądu

 

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

 

 

Click Shop | Hosting home.pl