Opinie o Nas
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
  • Wysyłki zamówień

     

    Przesyłki wysyłamy od poniedziałku do piątku. Wyjątek - w środę nie wysyłamy Poczty Polskiej.

    Pulę wysyłek w danym dniu zamykamy o godz. 11.30

    Zamówienia złożone lub/i opłacone po tej godzinie przechodzą do realizacji na następny dzień.

    Dokładamy starań by zamówienia realizować w ciagu 24 godz., choć mogą też wystąpić opóźnienia. Liczymy na Waszą wyrozumiałość.


  •  Przesyłki Paczkomaty InPost - tylko 48 h

    Przesyłki zamówione do Paczkomatów będą czekać na odbiór jak dotychczas 48h. Po tym okresie nieodebrane przesyłki nie będą odsyłane do Oddziału InPost, ale zostaną zwrócone bezpośrednio do Nadawcy. 

     

    Poczta Polska

    Zmieniają się godziny pracy placówek pocztowych - bieżące informacje na stronie placowki.poczta-polska.pl. Sprawdźcie, zanim udacie się do Urzędu.

     

  • Maseczki

    Rozszerzamy naszą ofertę o glinki i maseczki do twarzy oczywiście z naturalnych składników, wykorzystujących dobroczynne działanie olejków.

    Zobacz

  • Drodzy klienci - cały czas ciężko pracujemy, by realizować Wasze zamówienia jak najszybciej. Mogą się jednak pojawić niewielkie opóźnienia, za które z góry przepraszamy.

    Staramy się także, by nie zabrakło towaru na naszych półkach. Niestety w związku z sytuacją, mogą zdarzyć się pojedyncze braki, które wynikają z braku towarów u naszych dostawców oraz wydłużonych terminów realizacji naszych zamówień. Średnio 2-3 razy w tygodniu mamy dostawy - zaglądajcie, sprawdzajcie co się pojawiło. 

    Są też nowe produkty i będą kolejne. Zapraszamy do częstych odwiedzin.

Formy płatności

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • Przelew - wpłaty należy dokonać na nasz rachunek bankowy numer: 58 1950 0001 2006 0378 1133 0002 (IdeaBank), w tytule przelewu proszę podać numer zamówienia.

Numer rachunku i wszelkie informacje do przelewu przekazujemy w wiadomości email potwierdzającej przyjęcie zamówienia. Jeśli z jakichś powodów nie otrzymali Państwo w/w wiadomości - prosimy o kontakt ze sklepem. Przelew możesz zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, rozpoczniemy realizację zamówienia.

Termin płatności: Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

  • Pobranie - płacisz gotówką przy odbiorze towaru (kurierowi, listonoszowi lub w oddziale Poczty Polskiej - w zależności od metody dostawy). Ta metoda płatności wiąże się z wyższą opłatą za realizację zamówienia, która nie występuje w przypadki innych opłat

Termin płatności: Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki

  • Pobranie - karta - płatność kartą płatniczą przy odbieraniu przesyłki z Paczkomatu InPost. Ta metoda płatności wiąże się z wyższą opłatą za realizację zamówienia, która nie występuje w przypadki innych opłat. W paczkomatach nie można płacić gotówką.

Termin płatności: Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki

  • Płatność elektroniczna - najbardziej wygodny i bezpieczny sposób dokonania wpłaty za pośrednictwem Internetu. W naszym sklepie wykorzystujemy system płatności eCard oraz PayU, do którego zostaniesz przekierowany w celu dokonania płatności. Cały proces odbywa się szybko i bezpiecznie – wybierasz swój bank lub kartę kredytową i dokonujesz opłaty.

UWAGA: Prosimy nie modyfikować tytułu przelewu.

Jeśli z jakichś powodów transakcja nie powiedzie się, możecie Państwo spróbować zapłacić ponownie. Link do płatności znajduje się w mailu z potwierdzeniem zamówienia. Możecie także Państwo zapłacić przelewem (w tym przelewem internetowym). W tym celu można albo zrobić przelew na nasze konto (podane powyżej) i poinformować nas mailowo albo skontaktować się z nami - prześlemy potrzebne dane do przelewu. Można także zmienić formę płatności na pobranie (płatność przy odbiorze). Wtedy również prosimy o informację do nas, byśmy mogli natychmiast przystąpić do realizacji zamówienia.

UWAGA: W celu uniknięcia błędów systemu płatniczego, zalecamy korzystanie z najnowszych wersji przeglądarek internetowych.

Termin płatności: Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

Prowizja: Od transakcji autoryzowanych przez eCard lub PayU pobierana jest opłata w wysokości 2,5% wartości zamówienia i doliczana jest do kosztów przesyłki.

System eCard obsługuje bezpieczne transakcje:

  • karta płatnicza - Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro,
  • ePrzelewy - lista obsługiwanych obecnie banków dostępna po wyborze tej formy płatności na etapie zamówienia, widoczna również po prawej stronie ekranu
  • inne - Płacę gotówką z Unikasą, Wydrukuj i Zapłać.

System PayU obsługuje bezpieczne transakcje:

  • karta płatnicza - Visa, MasterCard
  • ePrzelewy - mBank, Bank Zachodni WBK, Bank Pekao, inteligo, Credit Agricole, Bank Polski, ING, Deutsche Bank, Millenium Bank, BOŚ Bank, Alior Bank, Idea Bank, BGŻ BNP Paribas, GET IN Bank, Noble Bank
  • inne - konto PayU, Tmobile usługi bankowe, Orange Finanse, Blik
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl