Opinie o Nas
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
  • Wysyłki zamówień

     

    Przesyłki wysyłamy od poniedziałku do piątku. Wyjątek - w środę nie wysyłamy Poczty Polskiej.

    Pulę wysyłek w danym dniu zamykamy o godz. 11.30

    Zamówienia złożone lub/i opłacone po tej godzinie przechodzą do realizacji na następny dzień.

    Dokładamy starań by zamówienia realizować w ciagu 24 godz., choć mogą też wystąpić opóźnienia. Liczymy na Waszą wyrozumiałość.


  •  Przesyłki Paczkomaty InPost - tylko 48 h

    Przesyłki zamówione do Paczkomatów będą czekać na odbiór jak dotychczas 48h. Po tym okresie nieodebrane przesyłki nie będą odsyłane do Oddziału InPost, ale zostaną zwrócone bezpośrednio do Nadawcy. 

     

    Poczta Polska

    Zmieniają się godziny pracy placówek pocztowych - bieżące informacje na stronie placowki.poczta-polska.pl. Sprawdźcie, zanim udacie się do Urzędu.

     

  • Maseczki

    Rozszerzamy naszą ofertę o glinki i maseczki do twarzy oczywiście z naturalnych składników, wykorzystujących dobroczynne działanie olejków.

    Zobacz

  • Drodzy klienci - cały czas ciężko pracujemy, by realizować Wasze zamówienia jak najszybciej. Mogą się jednak pojawić niewielkie opóźnienia, za które z góry przepraszamy.

    Staramy się także, by nie zabrakło towaru na naszych półkach. Niestety w związku z sytuacją, mogą zdarzyć się pojedyncze braki, które wynikają z braku towarów u naszych dostawców oraz wydłużonych terminów realizacji naszych zamówień. Średnio 2-3 razy w tygodniu mamy dostawy - zaglądajcie, sprawdzajcie co się pojawiło. 

    Są też nowe produkty i będą kolejne. Zapraszamy do częstych odwiedzin.

Jak kupować?

Krok 1 - Wybór produktów

 

  • przeglądaj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt,
  • przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat,
  • pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą zapamiętać produkty w przechowalni,
  • po znalezieniu interesującego Ciebie produktu, dodaj go do koszyka,
  • jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone - przejdź do koszyka wybierając opcję "Złóż zamówienie".

 

Krok 2 - Zawartość koszyka

 

  • w koszyku zobaczysz dokładnie, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości *,
  • zmień wartość w kolumnie ilość i kliknij na "przelicz", aby dopasować zamówienie,
  • klikając na ikonę minusa usuniesz produkty z koszyka,
  • wybierz odpowiadającą Ci formę dostawy i płatności (jeśli wybrałeś pobranie i ponownie wróciłeś do sklepu, sprawdź koniecznie czy zaznaczona jest właściwa forma płatności)
  • jeżeli posiadasz kupon rabatowy, wprowadź go poniżej, aby otrzymać zniżkę,
  • potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk „zamawiam”.

(*) - jeśli w magazynie nie posiadamy wystarczającej ilości produktów pojawi się odpowiedni komunikat nad listą produktów - skontaktuj się z nami - być może sprowadzimy je dla Ciebie.

 

Krok 3 - Składanie zamówienia

 

  • jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na "zaloguj się",
  • jeżeli nie posiadasz konta, wybierz opcję "zarejestruj się" lub pomiń zakładanie konta klikając na "złóż zamówienie"; pamiętaj, że rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów, w tym:
    • podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów,
    • brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach,
    • możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych.
  • wprowadź Twoje imię i nazwisko oraz informacje teleadresowe,
  • aby zamówienie wysłać na inny adres, zaznacz "inny adres wysyłki" i podaj odpowiednie dane,
  • ewentualne dodatkowe informacje o realizacji zamówienia umieść w polu "uwagi"
  • w przypadku E-przesyłek (tj. do odbioru w Urzędzie Pocztowym) wpisz w polu "Uwagi" adres Urzędu
  • po kliknięciu na "Podsumowanie" zobaczysz komplet podanych przez Ciebie informacji,
  • kliknięcie na przycisku "Złóż zamówienie" oznacza potwierdzenie zakupu,
  • na podany przez Ciebie adres e-mail otrzymasz wiadomość zawierającą dane zamówienia oraz w przypadku wybranej formy płatności "przelew" - danymi do dokonania przelewu.
  • wybranie opcji płatności "E-płatność" przekieruje Cię na stronę firmy eCard umożliwiającą dokonanie e-przelewu lub płatności kartą kredytową.

Pojawiają się także pytania typu:

- Czy można zmienić formę płatności?

- Czy można dodać produkty do przesyłki po złożeniu zamówienia?

- Złożyłem zamówienie, ale jest błąd w danych adresowych, co zrobić?

Na te i inne pytania odpowiadamy w zakładce Częste pytania

Pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą w swoim koncie śledzić status realizacji złożonych zamówień.

 

Jeśli masz pytania dotyczące procesu zakupów w naszym sklepie - skontaktuj się z nami, chętnie udzielimy odpowiedzi.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl