


Krok 1 - Wybór produktów
- przeglądaj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt,
- przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat,
- pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą zapamiętać produkty w przechowalni,
- po znalezieniu interesującego Ciebie produktu, dodaj go do koszyka,
- jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone - przejdź do koszyka wybierając opcję "Złóż zamówienie".
Krok 2 - Zawartość koszyka
- w koszyku zobaczysz dokładnie, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości *,
- zmień wartość w kolumnie ilość i kliknij na "przelicz", aby dopasować zamówienie,
- klikając na ikonę minusa usuniesz produkty z koszyka,
- wybierz odpowiadającą Ci formę dostawy i płatności (jeśli wybrałeś pobranie i ponownie wróciłeś do sklepu, sprawdź koniecznie czy zaznaczona jest właściwa forma płatności)
- jeżeli posiadasz kupon rabatowy, wprowadź go poniżej, aby otrzymać zniżkę,
- potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk „zamawiam”.
(*) - jeśli w magazynie nie posiadamy wystarczającej ilości produktów pojawi się odpowiedni komunikat nad listą produktów - skontaktuj się z nami - być może sprowadzimy je dla Ciebie.
Krok 3 - Składanie zamówienia
- jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na "zaloguj się",
- jeżeli nie posiadasz konta, wybierz opcję "zarejestruj się" lub pomiń zakładanie konta klikając na "złóż zamówienie"; pamiętaj, że rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów, w tym:
- podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów,
- brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach,
- możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych.
- wprowadź Twoje imię i nazwisko oraz informacje teleadresowe,
- aby zamówienie wysłać na inny adres, zaznacz "inny adres wysyłki" i podaj odpowiednie dane,
- ewentualne dodatkowe informacje o realizacji zamówienia umieść w polu "uwagi"
- w przypadku E-przesyłek (tj. do odbioru w Urzędzie Pocztowym) wpisz w polu "Uwagi" adres Urzędu
- po kliknięciu na "Podsumowanie" zobaczysz komplet podanych przez Ciebie informacji,
- kliknięcie na przycisku "Złóż zamówienie" oznacza potwierdzenie zakupu,
- na podany przez Ciebie adres e-mail otrzymasz wiadomość zawierającą dane zamówienia oraz w przypadku wybranej formy płatności "przelew" - danymi do dokonania przelewu.
- wybranie opcji płatności "E-płatność" przekieruje Cię na stronę firmy eCard umożliwiającą dokonanie e-przelewu lub płatności kartą kredytową.
Pojawiają się także pytania typu:
- Czy można zmienić formę płatności?
- Czy można dodać produkty do przesyłki po złożeniu zamówienia?
- Złożyłem zamówienie, ale jest błąd w danych adresowych, co zrobić?
Na te i inne pytania odpowiadamy w zakładce Częste pytania
Pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą w swoim koncie śledzić status realizacji złożonych zamówień.
Jeśli masz pytania dotyczące procesu zakupów w naszym sklepie - skontaktuj się z nami, chętnie udzielimy odpowiedzi.